woensdag 17 maart 2010

Google Docs

In ding 10 staat een leuke ontdekoefening voor Google Docs & Spreadsheets. Vervolgens kwam ik met de bestaande link doodleuk op een blanco pagina zonder enige inhoud. Een dode link?

Toen maar gezocht via mijn spiksplinternieuwe iGoogle startpagina. En daar in de bovenste balk bij alle mogelijkheden, onder het menuutje 'meer', vond ik documenten. Toen ik dit uitprobeerde kreeg ik zowaar Google Docs te pakken. Ik ben er maar van uitgegaan dat dit dezelfde toepassing is. Je kunt er namelijk ook spreadsheets....en nog veel meer in kwijt.

Ik weet niet of ik de enige ben die deze ervaring heeft, misschien gebruikt niet iedereen de links. Zelf doe ik dat vaak wel, maar dan moeten ze wel werken. Een klusje voor de webmaster van de Archiefdingen-site?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten